Jednoduchá revize jídelníčku

Hambáče si sice nedávám, ale moje pizza úlety, hranolky a čoko nájezdy zrovna štíhlosti nepřidají. Pochopitelně!
Přesto, když by mi někdo položil otázku, jestli vím, co jím, ráda bych bez přemýšlení vyhrkla „No jasně!“, jenže to bych si lhala do kapsy.

Ne, že bych nevěděla, co jím. Vím to, ale ve skutečnosti v tom úplně jasno nemám. A to dělá ten rozdíl. Právě proto jsem začala svůj „rok pro tělo“ (to zní důležitě, co) tím nejlogičtějším krokem – PÍŠU SI, CO KAŽDÝ DEN SNÍM. I vypiju. I když je to hlavně a převážně čistá voda.

Píšu si všechno
I hříšky – různé tyčinky, čokošky a sláďo méďo věci (i když jsou to někdy i slaný dlabance).
Musím říct, že po skoro 14 dnech mi je jasný, že tohle není jen tím sladkým.
Je to o návycích, které mám kolem jídla čím dál horší. Hodně se mi to rozházelo při dětech, ale korunu tomu nasadil home work. Teď už se jen vezu na vlně.

Co vím, že dělám a není dobře:

  • Někdy snídám a někdy taky ne
  • Nějčastěji obědvám až v moment, kdy mi fakt kručí v břiše
  • Někdy se jen nasnídám a pak až večeřím, mezi tím je podivné prázdno, které doháním večerním uždibováním
  • Večer často nevím, co uvařit (řeším to ve chvíli, kdy už se mělo dávno jíst)
  • Zeleninu mám „omylem“ nebo jen vařenou/dušenou
  • Skoro žádné maso a když, tak jen uzenina (párek, šunka)

To vše je zabalené ve velkém sledu nahodilostí, které se jen snažím rychle řešit, když nastanou. Což je vlastně asi to nejhorší.

Tohle změnit bude běh na dlouhou trať
Přiznávám, když jsem to konečně napsala, a to opravdu není všechno, co dělám kolem jídla, že mě to trochu děsí. Dokud to není černé na bílém, člověk si může říkat, co chce a být děsně překvapený, kde se ta kila navíc vzala (a nadále berou!), ale takhle?

OK. Teď jen nevím, jak se k tomu postavit.
Vidím před sebou týden plný úkolů a do toho ještě tohle. Uf.
Prostě budu pokračovat a uvidíme… 😉

Tělu zdar!

Comment on “Jednoduchá revize jídelníčku”

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *